سوالات متداول
تعداد بازدید کننده: 6260 تاریخ: 1401/08/18 17:05:38

سوالات متداول

- چگونه می‌توانیم در کلاسهای بزرگسالان مدسه زبان جهاد دانشگاهی ثبت نام کنیم؟

متقاضیان شرکت در کلاسهای زبان بزرگسالان جهاد دانشگاهی در صورتی که قبلا در مراکز دیگر و یا به صورت خودآموز اقدام به یادگیری زبان ننموده اند بدون نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح با باز شدن سایت می‌توانند در کلاسهای ث EIGHT 1Aبدون نیاز به کد تعیین سطح ثبت نام نمایند.

فراگیرانی که قبلا دوره های آموزش زبان گذرانده اند و توانایی شرکت در کلاسهای سطوح بالاتر را دارند می‌بایستی در امتحان تعیین سطح شرکت کنند. امتحان تعیین سطح به مدت 2 ساعت و همزمان به صورت کتبی و شفاهی انجام می‌گیرد. پس از مشخص شدن نتیجه تعیین سطح ،نتیجه به همراه کد تعیین سطح به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. با توجه به تعداد زیاد فراگیران و محدودیت ظرفیت کلاسها از فراگیران محترم خواهشمندیم در روزها و یا حتی ساعتهای ابتدایی گشایش سایت اقدام به ثبت نام نمایند. در صورتی که پس از 72 ساعت نتیجه تعیین سطح را دریافت نگردید به صورت تلفنی یا حضوری پیگیری نمایید.

- چگونه می‌توانیم در کلاسهای نوجوانان مدسه زبان جهاد دانشگاهی ثبت نام کنیم؟

متقاضیان شرکت در کلاسهای زبان نوجوانان جهاد دانشگاهی در صورتی که قبلا در مراکز دیگر و یا به صورت خودآموز اقدام به یادگیری زبان ننموده اند بدون نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح با باز شدن سایت می‌توانند در کلاسهای Starter بدون نیاز به کد تعیین سطح ثبت نام نمایند.

فراگیرانی که قبلا دوره های آموزش زبان گذرانده اند و توانایی شرکت در کلاسهای سطوح بالاتر را دارند می‌بایستی در امتحان تعیین سطح شرکت کنند. امتحان تعیین سطح به مدت 2 ساعت و همزمان به صورت کتبی و شفاهی انجام می‌گیرد. پس از مشخص شدن نتیجه تعیین سطح ،نتیجه به همراه کد تعیین سطح به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. با توجه به تعداد زیاد فراگیران و محدودیت ظرفیت کلاسها از فراگیران محترم خواهشمندیم در روزها و یا حتی ساعتهای ابتدایی گشایش سایت اقدام به ثبت نام نمایند. در صورتی که پس از 72 ساعت نتیجه تعیین سطح را دریافت نگردید به صورت تلفنی یا حضوری پیگیری نمایید.

-کد تعیین سطح چیست ؟

در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعین سطح در هر سطحی غیر از EIGHT 1A (بزرگسالان) و Starter(نوجوانان) برای ثبت نام نیاز به کد تعیین سطح دارید که پس از شرکت در این آزمون به شماره همراه شما که هنگام ثبت نام به کارشناس گروه داده اید ارسال خواهد شد.

-شرایط شرکت در تعیین سطح چیست ؟

جهت شرکت در امتحان تعیین سطح با مراجعه به سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه به آدرس WWW. ECJDK. IRاقدام به ثبت نام می‌نمایید. پس از ثبت نام در روز و ساعت تعیین شده در امتحان تعیین سطح شرکت می‌نمایید.

-کد فراگیر و رمز عبور چیست ؟

کد فراگیر و رمز عبور (هر دو) کد ملی شما می‌باشد. این کد و رمز شخصی بوده و شما جهت ثبت نامهای بعدی و یا دیدن نمرات خود از طریق آن وارد پروفایل شخصی خود شده و اقدام به ثبت نام می‌نمایید یا نمرات خود را می‌بینید.

-چگونه می‌توانیم کارنامه خود را دریافت کنیم؟

جهت چاپ کارنامه خود از طریق ورود به سیستم آموزش وارد صفحه شخصی خود شده و در قسمت دروس با استفاده از پیمایش سمت راست گزینه کارنامه را کلیک کرده و چاپ کنید.

 

-افرادی که کدفراگیر و رمز عبور دارند چگونه می‌توانند در دوره جدید ثبت نام کنند؟

فراگیرانی که کد فراگیر و رمز عبور دارند می‌توانند از قسمت ورود به سیستم آموزش به صفحه شخصی خود وارد شده و ثبت نام دوره جدید را از منوی سمت راست انتخاب نمایند.

-چگونه نتایج آزمون های زبان را مشاهده کنیم؟

جهت مشاهده نتیجه آزمون های پایانی کلاس های دپارتمان زبان جهاد دانشگاهی با استفاده از کدکاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شده و در قسمت دروس نمرات خود را مشاهده کنید.

-آیا مراکز دیگری نیز جهت برگزاری دوره ها وجود دارد؟

شما می‌توانید در مرکز شماره یک (سه راه 22 بهمن) مرکز شماره دو (مسکن-ایستگاه کارگران) و یا مرکز شماره سه (خیابان شورا -کوی فرهودی )دوره مورد نظر خود را بگذرانید. جهت مشاهده دوره های در حال برگزاری و برنامه ی کلاس های در حال ثبت نام می‌توانید به قسمت ثبت نام دوره ها مراجعه فرمایید.

-چه مدارکی به فراگیران داده می‌شود ؟

 پس از پایان کل دوره در صورت کسب نمره قبولی مدرک جامع به فراگیران داده می‌شود. این مدرک تنها مدرک معتبر استخدام ادارات و ارگانهای دولتی می‌باشد.

-آیا مدارک ارائه شده در پایان دوره ها برای ادارات معتبر است؟

مدارک ارائه شده تنها مدرک معتبر برای سازمان ها و ادارا ت می‌باشند.

-در دپارتمان زبان جهاددانشگاهی به چه کسانی تخفیف تعلق می‌گیرد ؟

فرهنگیان 15%، شهدا و ایثارگران 30% ، کمیته امداد و بهزیستی30% ، طرح حکمت برای خانواده های محترم نیروهای مسلح تا سه نفر از اعضای خانواده با اعتبار تعیین شده از طرف سازمان متبوع.

 

-در دپارتمان زبان جهاددانشگاهی کلاسها چند جلسه در هفته تشکیل می‌شود ؟

جلسه در هفته

-در دپارتمان زبان جهاددانشگاهی هر ترم چند ماه می‌باشد ؟ 

هر ترم یک فصل می‌باشد که برابر است با سه ماه

-در مدرسه زبان جهاددانشگاهی در سطح بزرگسالان چه کتاب هایی تدریس می‌شود؟

Summit, EIGHT

 

-در مدرسه زبان جهاددانشگاهی در سطح نوجوانان چه کتاب هایی تدریس می‌شود؟

Hip Hip Hooray , Hey There

-چگونه از کد تخفیف استفاده نماییم؟

پس از دریافت کد از کارشناسان گروه،در زمان انتخاب دوره مورد تقاضا کادر ورود کد تخفیف در پایین صفحه قرار دارد. کد تخفیف را با حروف بزرگ در این کادر وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

-کد تخفیف چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد ؟

مجموعه ای از عدد و حروف است که جهت اعمال تخفیف بر روی شهریه اصلی کلاس با ارائه اصل و کپی مدرک مورد نظر به کارشناسان گروه می‌توانید کد تخفیف خود را دریافت نمایید. این کد برای فرهنگیان و افراد درجه یک خانواده ، ایثارگران ،کمیته امداد ، بهزیستی و خانواده نیروهای مسلح می‌باشد.

-تعداد مجاز غیبت در هر ترم چند جلسه است ؟

تعداد جلسات مجاز غیبت در گروه بزرگسالان 4 جلسه و در گروه نوجوانان 5 جلسه می‌باشد و با ازای هر جلسه غیبت به هر عنوان 2 نمره از نمره کلاسی کسر خواهد شد. در صورتی که تعداد غیبت به هر عنوان به پنج جلسه(در گروه بزرگسالان) و شش جلسه (در گروه نوجوانان) برسد فراگیر از کلا س حذف و حق حضور در کلاس را ندارد.

-نحوه ثبت نام در کلاسها چگونه می‌باشد ؟

ثبت نام به طور کامل از طریق سایت صورت می‌گیرد. جهت ثبت نام شما نیاز به کارت عابر بانک عضو شبکه شتاب با رمز دوم فعال دارید.

-نحوه امتحان گرفتن و نمرات برای دوره های بزرگسالان چگونه است ؟

 در کلاسهای زبان بزرگسالان 40 نمره به فعالیتهای کلاسی، 10 نمره به امتحان میان ترم ،25 نمره امتحان شفاهی و 25 نمره به امتحان کتبی پایان ترم اختصاص می‌یابد. مجموع کل نمرات 100 می‌باشد و حد نصاب لازم قبولی کسب نمره حد اقل 70 است

 

-نحوه امتحان گرفتن و نمرات برای دوره های نوجوانان چگونه است ؟

فراگیر در هر ترم می‌بایست در دو آزمون میان ترم و پایان ترم شرکت کرده که نتایج آنها نیز در پروفایل کاربری وی قابل مشاهده خواهد بود. هر ترم 21 جلسه بوده و فراگیر در هرجلسه باید 2 نمره فعالیت کلاسی کسب نماید تا در پایان ترم مجموعاً 40 نمره کلاسی کسب کرده باشد. آزمون میان ترم 20 نمره و آزمون پایانی40 نمره دارد که متشکل از دو آزمون شفاهی و کتبی است که هر کدام 20 نمره دارند.


کرمانشاه،بلوار شهید بهشتی،ساختمان جهاددانشگاهی،معاونت آموزشی جهاددانشگاهی

مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315،316،317

تمام حقوق این وب سایت محفوظ است


› مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315، 316 و 317
› مرکز شماره 2- مسکن تلفن 34224127-083
› مرکز شماره 3- خیابان شورا تلفن 37274991-083